TAM Membership Updates

TAM Blog,

TAM Membership Updates

Exciting changes are coming to the TAM Membership program! Beginning January 2025, TAM memberships will follow a calendar year renewal schedule. Membership terms follow the January – December calendar year. All TAM memberships will expire on December 31 of the calendar year and be due for renewal on January 1. Depending on your original expiration date, your renewal may be prorated.

• Memberships or renewal of expired memberships purchased on or after April 10, 2024 may pay the prorated 75% of membership fee for 2025.
  • Memberships or renewal of expired memberships purchased on or after July 1, 2024 may pay the prorated 50% of membership fee for 2025.
  • Memberships purchased on or after September 1, 2024, may enjoy free membership for the last quarter of the year.

After January 2025, memberships purchased during the year will be prorated by quarter for the remainder of the term.

• All Memberships will expire on December 31 of the calendar year and be due for renewal on January 1 of the next calendar year.
  • New Memberships or renewal of expired memberships purchased on or after April 10 may pay the prorated 75% of membership fee.
  • New Memberships or renewal of expired memberships purchased on or after July 1 may pay the prorated 50% of membership fee.

A TAM Membership opens the door for exciting opportunities for museum staff, future museum professionals, and businesses to network, learn, and grow. Thanks for your continued support of the Texas Museum community.